Αλλαγη ωρας μεταδοσης

Νέα ώρα μετάδοσης :

ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟ 7 - 9 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

15 Ιουλ 2008

ΦΕΣΤΙΒΑΛ 'ΓΙΟΡΤΕΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ' ΣΤΗ ΒΛΑΣΤΗ ΚΟΖΑΝΗΣ

Οι μνήμες είναι ακόμη νωπές ,από το τριήμερο που περάσαμε στη Βλάστη της Κοζάνης , ένα υπέροχο μικρό χωριό ,σχεδόν 1200 μέτρα υψόμετρο ,αλλά και στην κατασκήνωση επάνω στο βουνό ,όπου ήταν ο τόπος διαμονής μας ,περίπου 500 μέτρα με τα πόδια μακριά από τη Βλάστη και σε λίγο μεγαλύτερο υψόμετρο .

Την παράσταση κατά γενική ομολογία έκλεψαν ,(φυσικά για μας ήταν ο σκοπός του τριημέρου ), οι εκρηκτικοί όσο και μελωδικοί Kultur Shock ,ενώ δεν ήταν λίγοι αυτοί που ξεχνώντας την ερμηνεία του ονόματος ,μιλούσαν για «πολιτισμικό σοκ» ,κυρίως οι ανυποψίαστοι , που περίμεναν ένα βαλκανοκεντρικό και μόνο συγκρότημα ,με κάποιες εξάρσεις .Το moshpit ήταν λίγο ανελέητο (ακόμα έχω ένα μικρό μώλωπα από τη φιλική γροθιά κάποιου επάνω στα «σούτια» ), και ήταν μεγαλειώδες όσο και λυτρωτικές οι εναλλαγές από τη βαλκανική μελωδία και ρυθμό ,σε εκρηκτικό πανκ χαρντκόρ και όχι μόνο ,αυτό που άλλωστε χαρακτηρίζει τους Kultur Shock και τους κάνει σχεδόν ξεχωριστούς στην κατηγορία τους (καλοί και οι Gogol Bordelo και το gypsy punk τους αλλά …) ,ενώ οι φωνητικές ικανότητες του (Βόσνιου στην καταγωγή) τραγουδιστή Srdjan Yevdjevic άφησαν άναυδους ακόμα και τους πιο κακοπροαίρετους .(Οι Kultur Shock αποτελούνται από δύο Βόσνιους ,ένα Βούλγαρο , έναν Ιάπωνα και δύο Αμερικανούς ,στην καταγωγή) . Τα βλέμματα του αντρικού πληθυσμού κέρδισε η λεπτοκαμωμένη χαριτωμένη βιολίστρια του γκρουπ , ενώ αίσθηση έκανε και ο εξίσου μικροκαμωμένος Ιάπωνας μπασίστας Mashashi Kobayashi , αυτού του αναρχικά ανένταχτου και ειρωνικού , πολυπολιτισμικού συγκροτήματος από το Σιάτλ .Όντως ,αν έμεναν στην Ελλάδα ,για να παραφράσουμε τίτλο δίσκου τους ,είχαν να πάρουν πολλές δουλειές διάφορων ακαμάτικων συγκροτημάτων που ασχολούνται αυτό τον ήχο ,και όχι μόνο λόγω πρωτοτυπίας . Όλες οι «επιτυχίες ;» τους ακούστηκαν (Tutti Frutti , Nadjia , God Is Busy May I Help You ,Zumbul ,Sarajevo , Hashishi ,Romana κ.α.) καθώς και κάποιες «ελληνικές» αποδόσεις , π.χ. Nano Mi Hermano (Πέντε χρόνια δικασμένος χε, χε ), ως αποσπάσματα .










Η μπάντα είναι τόσο καλοδουλεμένη που είναι απορίας άξιον πως άργησαν τόσο πολύ να έρθουν στην Ελλάδα (θέλω να πιστεύω πως ένα λιθαράκι για την γνωριμία τον ακροατών ανά την Ελλάδα ,το προσφέραμε και ‘μεις ,και πολλά ΣΕΒΑΣ στον ramon bajaranka που πριν περίπου 6 χρόνια τους ανακάλυψε και μας άφησε εμβρόντητους αλλά και πορωμένους ως το κόκαλο από την πρώτη ακρόαση .)
Περίπου δύο ώρες σετ ,με τους ίδιους να μην πιστεύουν ότι θα έχαιραν τέτοιας υποδοχής στην Ελλάδα ,να ευχαριστούν συνεχώς και να δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους .Απίστευτη συναυλία , θα άξιζε να πας και εξωτερικό για να τους δεις ,μακάρι να έγινε μια καλή αρχή για να τους ξαναδούμε στη χώρα μας !

Αρνητικό σημείο που παραλίγο να διακόψει τη συναυλία προς το τέλος πριν το πρώτο ενκόρ ήταν η ρίψη ενός γυάλινου μπουκαλιού μπύρας (δεν πωλούνταν γυάλινα μπουκάλια μπύρας στο φεστιβάλ )στον κιθαρίστα Val Kiossovski που είχε έρθει μπροστά στη σκηνή ,(ίσως λόγω φημών που τον θέλουν να έχει Σκοπιανή καταγωγή ;)κάτι που στην αρχή φάνηκε ως αμελητέο αλλά με το τέλος του κανονικού σετ ένας εκ των διοργανωτών έκανε λόγο για κίνδυνο να μην επανεμφανιστούν στη σκηνή για ενκόρ .Ευτυχώς ή καλή διάθεση του κοινού αλλά κυρίως των Kultur Shock και του κιθαρίστα βεβαίως ,επικράτησε και βγήκαν στη σκηνή για μια ,το ίδιο εντυπωσιακή ,συνέχεια .

Παρένεθεση :Αυτό με τους μπάφους και αυτούς που τους πίνουν αλλά και αυτούς με τη μεγάλη ποσότητα αλκοόλ που τους «χαλάει» και κάνουν ότι τους κατεβεί στο κεφάλι πρέπει κάποτε να σταματήσει ,ειδικά σε τέτοιες συναυλίες ,γιατί ο συγκεκριμένος ήταν τυχερός που δεν ήταν κοντά να τον πάρουμε μυρωδιά και να τον «αναλάβουμε» Αλήθεια είναι ότι πρέπει να αντιδράει κάθε οπαδός όταν βλέπει ανεγκέφαλούς να του χαλάνε τη συναυλία και κρίμα που δεν αντέδρασαν αυτοί που ήταν δίπλα του και τον είδαν ,έλεος πια .Πρέπει να ξέρετε πως ότι γίνεται καταγράφεται στη μνήμη ενός συγκροτήματος και είναι κριτήριο για το αν θα ξαναπαίξει στην Ελλάδα ,αλλά και να ειδοποιήσει τυχόν «γνωστούς» του από άλλα συγκροτήματα ,για την κατάσταση που επικρατεί .Πρέπει να μάθουμε μόνοι μας να περιφρουρούμε τις συναυλίες ,καλύτερα φασαρία ,ή τουλάχιστο επίπληξη εκείνη την ώρα ,παρά ανοχή . Μήπως νομίζετε ο Cave ξέχασε τι έγινε με το Do You Love Me στη συναυλία του Βελλίδειου ,οπότε σιγά μην το έπαιζε στη Μονή Λαζαριστών προς απογοήτευση βέβαια πολλών νέων οπαδών που περίμεναν να το ακούσουν ,σε ένα περιστατικό πολύ πιο ήπιο από αυτό και άλλα που συμβαίνουν στις συναυλίες .

Αξίζει να αναφερθούμε και στην περίεργη παράσταση του μίμου – αυτοσχεδιαστή μουσικού Χαλίντ ,που διασκέδασε και ψυχαγώγησε το κοινό πριν την εμφάνιση - δυναμίτη των Σηατλέζων .

Η καλή αρχή έγινε με του Χαίνηδες την Πέμπτη , όπου μια συναυλία ήπιων τόνων μετατράπηκε σε ξέφρενο διονυσιακό πάρτι ,με τον κόσμο κυρίως νεολαία να ξεσηκώνεται και να ξεσηκώνει τους Κρητικούς ,με αποτέλεσμα να έχουμε μετά τις αυτοσχέδιες μαντινάδες , ενεργειακούς ,επίσης μουσικούς αυτοσχεδιασμούς που δεν άφησαν κανέναν καθιστό αλλά και το highlight κατ‘ εμέ ,την εκτέλεση του «Τίγρη» πιο ξεσηκωτική και ροκ από ποτέ με τον κιθαρίστα να παίζει ένα σχεδόν δεκάλεπτο σόλο αλά Χέντριξ και τον τραγουδιστή και λυράρη , Δημήτρη Αποστολάκη να αποδίδει τόσο καλά όσο σχεδόν το πρωτότυπο που τραγουδάει ο Ψαραντώνης και να μας αφήνουν με την τρίχα κάγκελο .Αλλά και στο τέλος αρκετούς από το κοινό να μένουν ακόρεστοι και να συνεχίζουν μέχρι πρωίας κάτω απ τη σκηνή ,με τη βοήθεια δύο παιδιών που έπαιζαν γκάιντες και να στήνουν μια αυτοσχέδια μίνι-συναυλία με τους εναπομείναντες να τραγουδούν και να χορεύουν γνωστά παραδοσιακά τραγούδια ,σε μια πιο ελεύθερη εκτέλεση .

Το Σάββατο ξεκίνησε με κοσμοσυρροή ,και παντού υπήρχε το αδιαχώρητο .Οι Trigon μας ταξίδεψαν στα Βαλκάνια με ρυθμούς τζαζ και ψήγματα κλασσικής μουσικής ,σε μια ιδιότυπη μουσική πρόταση που έδενε αρμονικά με τις ομορφιές του τοπίου ακριβώς πίσω από τη σκηνή όπου τα πρώτα άστρα που σκαρφάλωναν στην κορυφή του βουνού σε συνδυασμό με το δειλό φως του μικρού φεγγαριού συνέθεταν ένα ειδυλλιακό πάνθεον χρωμάτων και ήχων .

Όμως η βραδιά βέβαια ανήκε στην ορχήστρα του Boban και Marko Markovic , (του υιού του Boban) , και γι ‘αυτό υπήρχε ο μεγάλος ενθουσιασμός και οι υπόνοιες ότι η όλη εξέλιξη θα οδηγούσε σε ξέφρενο χορό ,όπερ και εγένετο .Η ορχήστρα του Μάρκοβιτς ήταν επί σκηνής και ο κόσμος που είχε κατακλύσει το συναυλιακό χώρο τους υποδεχόταν «μετά σουβλακίων και μπυρών» .Έτσι όλοι κατάλαβαν ότι οι πλαστικές καρέκλες που απλώθηκαν κατά τη διάρκεια του προηγούμενου σετ έπρεπε να μαζευτούν .Από τις πρώτες κιόλας νότες η ατμόσφαιρα πήρε τη μορφή γιορτής με τη νεολαία που στριμωχνόταν μπροστά ,να διψάει για τους ήχους των περίφημων πνευστών του Μάρκοβιτς .Αυτή η ορχήστρα δεν είναι κάτι συνηθισμένο .Συνδυάζει με μαεστρία το fusion με την βαλκανική παράδοση που το ελληνικό κοινό γνώρισε κυρίως μέσα από τις ηχογραφήσεις του Bregovic για τις ταινίες του Κουστουρίτσα ,αλλά και τις συνεργασίες του με έλληνες καλλιτέχνες (Πρωτοψάλτη ,Νταλάρα ) με αποτέλεσμα να δημιουργείται η εσφαλμένη εντύπωση ότι κάποια από τα τραγούδια ανήκαν στους δικούς μας ή στο Bregovic ,ενώ η αλήθεια είναι ότι αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα της παράδοσης των Τσιγγάνων των Βαλκανίων και κυρίως της περιοχής της πρώην Γιουγκοσλαβίας ,και για το λόγο αυτό τραγούδια όπως το ederlezi αλλά και άλλα γνωστά σε μας κυρίως με ελληνικούς τίτλους αποδόθηκαν σε μια διαφορετική εκτέλεση ,σε ένα , θα μπορούσαμε να το πούμε δεύτερο μέρος της συναυλίας , το πιο ξεσηκωτικό ,αφού το κοινό ήταν απαιτητικότατο όσα αφορά την ατμόσφαιρα χαράς και ξεφαντώματος και παρέσυρε όπως όλους τους καλλιτέχνες , πόσο μάλλον ,και την μπάντα του νεαρού Μάρκοβιτς ,σε όλο και πιο γρήγορους και δυνατούς ρυθμούς ,σε ένα κρεσέντο Βαλκανικού διονυσιασμού .












Ναι , ο Διόνυσος συνάντησε την ευθυμία και το χορευτικό μπρίο που κυλά στο αίμα των Ρόμα ,με τη βοήθεια και του εξαιρετικού προιόντος του θεού μας , το Γουμενισσιώτικο τσίπουρο που έρεε άφθονο ,σε μικρά ποτηράκια ,σα σφηνάκι - σπονδή στην ιεροτελεστική σχεδόν τροπή της βραδιάς .Ο Μάρκο Μάρκοβιτς και οι υπόλοιποι μουσικοί ,ευχαριστώντας ξανά και ξανά το απίστευτό κοινό αποχώρησαν από τη σκηνή για να έρθει η ώρα της μεταμεσονύχτιας (κοντά στις 2 τα ξημερώματα ) εμφάνισης του νέου μεγάλου καλλιτέχνη από την Κρήτη ,του Γιαννάκη του Χαρούλη .

«Ρε Χαρούλη ,τι λες τώρα που θα παίζεις ως τις τέσσερις η ώρα» ,ήταν το σύνθημα που κυριαρχούσε στους εναπομείναντες που προετοιμάζονταν για την εμφάνιση του χαρισματικού παιδιού του Ψηλορείτη .Η ώρα ήταν ήδη κοντά στις 2 το πρωί ,οπότε αυτοί-ες που άντεξαν ήταν κυρίως οι νεότεροι αλλά και πάλι το ακροατήριο ήταν αρκετά πολυπληθές .Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε ότι η συγκεκριμένη εμφάνιση ήταν προγραμματισμένη να γίνει στο χώρο του Κάμπινγκ ,αμέσως μετά την εμφάνιση του Μάρκοβιτς ,όμως από την προηγούμενη ήδη ,οι διοργανωτές ,με το φόβο πρόκλησης ατυχήματος (ο δρόμος για το κάμπινγκ είναι μεν άσφαλτος όμως έχει πολύ μεγάλη κλίση και χωράει σχεδόν μόνο ένα αυτοκίνητο τη φορά ,οπότε φανταστείτε τι είχε να γίνει ),μετέφεραν τη συναυλία του Χαρούλη από το Κάμπινγκ στον κανονικό συναυλιακό χώρο δηλαδή ,του χωριού .

Ο Γιάννης Χαρούλης ήταν πραγματικά από τους νέους έλληνες καλλιτέχνες που επιθυμούσα όσο κανένα άλλο να δω , διότι τα τραγούδια του δεν περιέχουν μόνο κρητική παράδοση αλλά και έντονο το σύγχρονο ροκ στοιχείο και εδώ μπορούμε να αναφέρουμε το γεγονός ότι κιθαρίστας στις live εμφανίσεις του είναι ο κιθαρίστας των Modrec αυτής της πολύ ενδιαφέρουσας indie math rock ελληνικής ξενόφωνης μπάντας .Μπορεί να είναι λίγο υπερβολικό αλλά το όλο σκηνικό με το Χαρούλη και τη μπάντα του μου θυμίζει λίγο την περίπτωση (ξέρω ,είναι λίγο ιεροσυλία ) του Jeff Buckley και των μουσικών του .Μπορεί όλα τα φώτα να εστιάζονται στη φωνή του Χαρούλη ,αλλά η μουσική δουλειά δείχνει μουσικούς που θέλουν να ξεφύγουν από την κοινοτυπία του ελληνικού έντεχνου ροκ ήχου και διάθεση για πειραματισμό και όντως αυτή η εντύπωση δεν διαψεύσθηκε από την παρουσία και το όλο στήσιμο της μπάντας άλλα και του ίδιου του Χαρούλη που έπαιζε το λαούτο .
















Όλες οι γνωστές στιγμές της σχετικά μικρής ακόμα δισκογραφίας του νέου καλλιτέχνη ακούστηκαν (Χειμωνανθός ,Σύννεφα του Γιαλού ,Τι Συμβαίνει Εδώ ,Παλιό Τραγούδι ,Ένα Γύρω Το Φεγγάρι, Τριανταφυλλάκι (Για Σένα Λέω) (συμμετοχή σε δίσκο των Εστουδιαντίνα) ,Βοσκαρουδάκι Αμούστακο στο ενκορ ,κλπ αλλά και διασκευές αναμενόμενες και εκπλήξεις ,όπου μεταξύ άλλων ακούσαμε την Πριγκηπέσα του Μάλαμα ,την Καινούρια Ζάλη των Τρυπών ,το Όταν Χαράζει (του Θ. Παπακωνσταντίνου σε συνεργασία με το Γ. Αγγελάκα) ,το Σεβάχ το Θαλασσινό (του Μ. Λοίζου ),το Θα Νικήσουμε (Venceremos) του Νικόλα του Άσιμου και το Δε Λες Κουβέντα (Μούτσης , Μπέλου ,σε στίχους του μεγάλου Κ. Τριπολίτη) ,δύο από τις στιγμές που πραγματικά μου ήρθαν δάκρυα στα μάτια .Το κοινό ,σε όλη τη διάρκεια επευφημούσε ,ζητούσε τραγούδια ,τραγουδούσε ,ζητωκραύγαζε χειροκροτούσε ,γενικότερα βρισκόταν σε ένα παραλήρημα ,ειδικά ο γυναικείος πληθυσμός .Ο Γιάννης Χαρούλης ,ζεστός ,σεμνός και ερμηνευτικά τέλειος ,με τη συνοδεία λίγης ρακής στα ενδιάμεσα των τραγουδιών ,αφιέρωνε τραγούδια με ψυχή , πάθος και εσωτερικό πόνο ,αλλά και λύτρωση ,με αποκορύφωμα το τραγούδι του Ερωτόκριτου που όπως είπε ,θεωρεί ένα από τα πιο ερωτικά τραγούδια που άκουσε στη ζωή του .Πραγματικά δεν έχουμε κανένα λόγο να τον αμφισβητήσουμε ,έχουμε όμως να συλλυπηθούμε όσους δεν άντεξαν να δουν αυτή την εξαίσια , ειλικρινή εμφάνιση ενός καλλιτέχνη και της ορχήστρας του που μπορεί να ζεστάνει και τις πιο κρύες γωνιές του εσωτερικού μας κόσμου .Και μη σκέφτεστε ότι είναι Ιούλιος .Εκεί πάνω όλοι ήμασταν με τα μακρυμάνικα ,ενώ κατά γενική ομολογία πολλοί δεν έμειναν στην εμφάνιση του Χαρούλη επειδή δεν άντεξαν το κρύο .

Την Κυριακή ,δυστυχώς λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων ,δεν μπορέσαμε να συνεχίσουμε αυτό το μουσικό ταξίδι στα Αρχέγονα και Νέα Βαλκάνια και αποχωρήσαμε .

Οργανωτικά ,το φεστιβάλ «Γιορτές της Γης» είχε ένα σημαντικό concept

που σχετιζόταν με την οικολογία , τη βιολογική καλλιέργεια και τη βιολογική διατροφή ,γι ‘ αυτό και η συντριπτική πλειοψηφία των πιάτων ,των σάντουιτς που μπορούσες να αγοράσεις για την πείνα σου αλλά και των τροφίμων και ποτών ήταν παραγμένα από βιολογικής καλλιέργειας ή σίτισης προϊόντα φυτών και ζώων και παρ όλα αυτά σε πολύ προσιτές τιμές .Ακόμα και η μπύρα η γνωστή ,ήταν στην τιμή των 1,50Ε ,ενώ στο τσίπουρο που προσφέρονταν έξω από το χώρο της συναυλίας ,σε μικρό γυάλινο μπουκαλάκι ,μπορούσες με την επιστροφή του μπουκαλιού να πάρεις πίσω 50 λεπτά (τιμώνταν 1,50Ε) αλλά και αν επέστρεφες το πλαστικό ποτήρι που χρησιμοποιούσες σου έδιναν 1Ε ,προωθώντας έτσι έμπρακτα ,την ιδέα της ελαχιστοποίησης του πλαστικού και του γυαλιού σε κάθε αγορά ενός προϊόντος ,ενώ μέσα στο συναυλιακό χώρο του φεστιβάλ υπήρχαν μόνο μικρά πλαστικά ποτηράκια τα οποία μπορούσες να πετάξεις σε κάδους ανακύκλωσης .Το εισιτήριο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί φθηνό έως πάμφθηνο (10Ε η μέρα , 15 το διήμερο και 25 το τετραήμερο )




Μέσα στον πανέμορφο και προσεκτικά φωτισμένο χώρο του φεστιβάλ ,στο μέρος που περιβάλει τον Ιερό Ναό του Ευαγγελιστή Μάρκου υπήρχαν διάφορα καλαίσθητα stands ,(αντιρατσιστικό , συγγραφέων και βιβλιοπωλείων ,βιολογικής διατροφής ,ευαισθητοποίησης σε οικολογικά θέματα , το stand της Άνω Κάτω Records ,του Muzine κ.λ.π. ) και ο επισκέπτης μπορούσε να παρακολουθήσει πλήθος εκδηλώσεων που πραγματοποιούνταν στους διάφορους χώρους και κτήρια του φεστιβάλ ,όλα προσιτά και περιμετρικά του κέντρου ,καθώς και μια μικρή σκηνή για συναυλίες ρεμπέτικού πριν την έναρξη του κυρίως προγράμματος ,ενώ όποιος δεν ήθελε τα βιολογικά,του προσφερόταν το γνωστό σουβλάκι μεγάλου μεγέθους ,(δεν ξέρω ,λες να ήταν και αυτό βιολογικό ;) μέσα και έξω από το συναυλιακό χώρο στην τιμή του 1,50Ε ,και δεν ήταν λίγοι αυτοί που τίμησαν και το γευστικό αυτό έδεσμα της Ελληνικής και Νεοελληνικής μας Παράδοσης ενώ μετά τις 12 το βράδυ οι διοργανωτές σέρβιραν δωρεάν παραδοσιακό τραχανά μαγειρεμένο με υλικά βιολογικής καλλιέργειας ,σε χάρτινα κουπάκια ,με άφθονες φέτες ψωμί , έτσι για να μας «πιάσει» λίγο .





Ένα αρνητικό εντοπίσαμε ,αλλά μεγάλης σημασίας :Την κατάσταση των τουαλετών ,όπου ,άντε ,εμείς τα αγοράκια μπορούσαμε και στο χώρο του πάρκινγκ απέναντι ,αλλά τα κοριτσάκια ;

Αυτό πιστεύω θα πρέπει να το προσέξουν πολύ οι διοργανωτές για του χρόνου ,διότι είναι κάτι πολύ βασικό και μία από τις κύριες ανάγκες στον άνθρωπο .Δεν είναι δυνατόν να απολαύσεις κάτι υπό το βάρος της σκέψης τι θα κάνεις αν «σου ‘ρθει» .

Αυτά όσο αφορά το χώρο του φεστιβάλ .

Όσο αφορά το κάμπινγκ ,εκεί επικρατούσε η γνωστή κατάσταση νεοχιπισμού (και για να πω την αλήθεια δε μας χάλασε και καθόλου)

η τζίβα έδινε και έπαιρνε , ευτυχώς δεν ακούσαμε την κλασική ρέγγε (όχι τίποτ’ άλλο , αλλά βαλκανικό φεστιβάλ είναι …) όλη τη διάρκεια του 24ώρου κάτι ακουγόταν , θες τύμπανα θες πνευστά ,θες κιθάρες και γενικότερα υπήρχε μεγάλος ρυθμός και διάθεση από τους παρευρισκόμενους να ζουν σε μια μόνιμη ένταση ,και ο καθένας έκανε ότι του γούσταρε χωρίς να ενοχλεί τους άλλους ούτε σε θέμα μουσικών προτιμήσεων ,ούτε σε θέμα όχλησης από τη μουσική .Δεν ενδείκνυται σε ανθρώπους που θέλουν να βρουν την ηρεμία τους και φυσικά ούτε και ‘μεις είμαστε από αυτούς .Ο χώρος του κάμπινγκ στην κορυφή ενός βουνού ,περιείχε ένα – κάτι σαν αναψυκτήριο - μπαρ όπου μπορούσες να πάρεις τα απαραίτητα ,δηλ. μπύρες σάντουιτς , τυρόπιτες και γαλακτοκομικά ,όταν τα έφερναν ,και αυτά βιολογικά και προσεγμένα σε τιμές ,ενώ μονίμως γύρω από το «μπαρ» σε διάφορα καθίσματα με τραπεζάκια γινόταν «το μόνιμο πάρτι» με λογής όργανα να βαρούν σχεδόν ασταμάτητα ,κουραζόταν οι μεν άρχιζαν οι δε ,ενώ σε όλο το κάμπινγκ το βράδυ στήνονταν οι «φωτιές» και οι παρέες ξεκινούσαν τα δικά τους τραγούδια .Το Σάββατο το μεσημέρι είχαμε και τη συμμετοχή των Al Gaida με την ατμόσφαιρα πραγματικά να «ανάβει» .

Τα αρνητικά εντοπίζονται στο γεγονός ότι υπήρχε μόνο μία βρύση στο κέντρο ,για όλους ,και άντε αυτό δεν είναι τίποτα .Οι τουαλέτες είχαν το μαύρο τους το χάλι και τα καζανάκια δεν λειτουργούσαν παρά ένα λάστιχό ποτίσματος για όλες και αυτό όταν έτρεχε νερό από τα ντεπόζιτα που προορίζονταν για τα μπάνια (δύο τον αριθμό ).Και πάλι αυτό «παλεύεται» , η φύση ήταν άφθονη , τα δέντρα πυκνά ,η πλαγιά κατηφορική και έβρισκες λύση ,(άλλωστε τι νεοχίπης είσαι ;) όμως το σημαντικότερο όλων ήταν το πρόβλημα του πάρκινγκ ,καθώς και του δρόμου που οδηγεί στο κάμπινγκ .Απλά , από την Παρασκευή ακόμα ,φανταστείτε τι έγινε ο Σάββατο ,δεν υπήρχε χώρος να βάλεις το αμάξι ,η τοποθεσία έφτασε στο άκρο των δυνατοτήτων που εξυπηρετούσε και έτσι τη επόμένη της Παρασκευής πολλά αμάξια βρέθηκαν γδαρμένα από άλλα και κάποια με χτυπημένους προφυλακτήρες και άντε τώρα να βρεις ποιος έκανε τι σε ποιόν .Μιλάμε για αρκετές ζημιές ,και αυτό ίσως θα μπορούσε να λυθεί αν πολλοί πάρκαραν κάτω και μετακινούνταν με ένα αμάξι αντί για τέσσερα π.χ. και μάλλον αυτή θα είναι και μια καλή λύση για του χρόνου από πλευρά των παρευρισκομένων ,διότι και ο δρόμος είναι πάρα πολύ στενός για τέτοια επικινδυνότητα και κλίση αλλά και ο χώρος φέτος τουλάχιστο πιστεύω ότι έφτασε στο μάξιμουμ των δυνατοτήτων του .Αυτά για τους διοργανωτές .Κατά τα άλλα προτείνεται ανεπιφύλακτα ,και αν έχετε τη διάθεση που είχαμε εμείς και έρθουν και του χρόνου το ίδιο σημαντικά και αξιόλογα συγκροτήματα (στους περισσότερους από μας που είμασταν πάνω από 15 άτομα ,το κίνητρο ήταν κυρίως οι Kultur Shock) ,τότε θα μιλάμε για αξέχαστη εμπειρία ,μόνο πάρτε μπλουζάκια και ζακέτες γιατί εκεί πάνω το βράδυ κάνει κρύο …και που ξέρετε .μπορεί να συναντήσετε και εμάς ,τις παρέες που λίγο έως πολύ σχετιζόμαστε με τις Σέρρες ,εκεί με το tribal πανό του Tommykillya …. Οι Γιορτές της Γης αξίζουν ΣΕΒΑΣ .

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

to thema einai allou.
kana nimou fagate?
Lib

Giati ama theoreite ayto panigyri tis prokopis
perimenete 2i agonistiki..
H giorti arxizei

Tommy είπε...

po po eixa na diavaso toso megalo keimeno den mporeis na fantasteis apo pote???..alla otan prokeite gia enan NONO den exo alla perithoria!!

nai men opote sas ferei to KIMA elate ..protimisi ton xeimona giati tora tha akus sinexeia ti frasi

XAMHLOSE TO XAMHLO SE TO
XAMHLOSE TO..:)

pleon apo ton Septempvri ME tin arxi tis agonistikis ta komatia tha exune mprosta ti leksi PAN..
PANELUVIUM
PANEUROSIS
PANISIS
PANIVLAKES OLOI ...kala an arxiso na grapso gia to podosfero ..ksexna ton SEmuli Thoma :)
tha ta pume sintoma ..elpizo kai apo konta ena SAVATO
paneversus

Ανώνυμος είπε...

na'sai kala gia to wraio keimeno vaggo!
thank u so much
apostolis

tommy_killya είπε...

poli kalo review.ta eipes ola. i mallon sxedon ola giati kapoia pragmata kala ekanan k emeinan piso sto vouno. ego mono na doso 1 terastio SEVAS stous: vaggeli, zafeiri, giorgo, ulit, daf, ari, vrana, gianni, nantia, lamprini, kosti, nefeli, vera, dimitra, evi k stis 2 kopeles pou ksexasa ta onomata tous....great

k tora parte 1 videaki kultur k erxontai akoma 1 kultur k ligo markovic.ta alla ta perierga mono private..xaxaxa

tommy_killya είπε...

http://www.mediafire.com/?lle4emldcbm

Ανώνυμος είπε...

bravo vaggeli gia to ef olis tis ylhs keimeno sou!egw ena 8elw na pw!h mallon dyo!prwta apo ola sygxarhthtria ston mal**ka pou petakse to mpoukali.mas edeikse akoma mia fora oti telika den aksizoume tipota!alla eutyxws htan poly mikro to kako kai ekleise teleia h bradia!
to deutero afora olous ekeinous me ta "magika tsigara"!eleos pia!giati prepei se ka8e ypai8ria ekdhlwsh na sas exoume dipla mas?den mporeite na pate kapou pio pera ston manu chao p.x?oxi tipota allo apla me kanei na anarwtiemai oti telika erxontai sta live mono gia auto to pragma!alla kai pali mikro to kako!
auta!kalh synexeia!ptolemaida rules
an kai den hr8ate gia ekeinon to kafe....next time!tou xronou mallon 8a feroume tous sigur ros twra pou phrame ta panw mas!

Ανώνυμος είπε...

Quizaki gia tin ftini snompistiki elit
o eyron kerdizei links me oles tis intellectual dl selides oste na mporei aperiorista kai akatapaysta na katevazei oti diavazei-katavroxthizei-xoneyei afodeyei se ka8e logis pitchfork k meta makarios na pinei ta potakia se magazia me trendy kai in fatsoules?

Ti enonei ton Albert Camus,ton Damon Albarn,ton Macca,tous Chiefs,ton Ian Brown,ton Aschroft,to kaidi ton Pete,tous New Order k fysika ton makariti ton Peel(pou tha antalaze oli tou ti diskografia me mia stigmi)??

Btw Vagg mi nomizeis oti eiste tosoi ligoi..
exo dei filous kapoion paidion(xereis ayton pou exoun dei kapote Gun Club)pou de sou paei to myalo oti mporei na kouvalan se mia sakoula cdakia gnisia ton I Love You But I've Chosen Darkness k Get Well Soon...k ayta me to merokamato toy mparman..
O elitismos me odigei se skepseis k praxeis pou den mou aresoun,
k i anikanotita diakrisis asteismou kai sovarotitas,opos k i krisi with us or against us apo agnostous,me othei sto na zo akoma perissotero k me megalyteri exartisi ta pathi mou.
Epitrepste mou na min eimai thlimmenos.
The middlebrow ethos is far more revolutionary than the self-concious political seriousness school of thought
P.S. That's my final word on the godfathers
P.S 2 ta diamantia mporei na einai vromika alla de payoun na nai diamantia k to na mi pairneis grammi apo kapou pou pairnoun ooooloi stin Ellada den einai aparaitita kako,(prosopiki apopsi)gia ta alla den mporo na exo.
Lib

evaversus είπε...

RE lib ,το διαβάζω και το ξαναδιαβάζω και δεν μπορω να καταλάβω σε ποιους απευθύνεσαι ...
Μήπως εννοείς ΕΜΑΣ τη σνομπίστικη ελιτ;Και αν ναι (πιστεύω θα τα πούμε και από κοντά ,γιατί έχω πολές απορίες ),για πες μου ,πόσο καιρό έχω να απασχοληθώ ως dj σε αντίθεση με κάποιους άλλους ,μήπως λόγω σνομπισμού και απο ποιους σε ποιους και ποιος μίλησε για "ή με μας ή εναντίον μας;".Μήπως εγώ που συνεχίζω να στηρίζω μαγαζιά και καταστάσεις μόνο και μόνο λόγω της μουσικής ,επειδή οι γονείς μου με έκαναν ΜΑΛΑΚΑ και όχι κάτι άλλο !
Τα σχόλια καθενός που χρησιμοποιεί άσεμνες εκφράσεις σβήνονται ,και γιατί "τελευταίο σχόλιο" .Μήπως σου είπα εγώ να ακολουθήσεις ένα συγκεκριμένο πρότυπο ζωής ή σε χλέυασα ;Μήπως κάθετι που κάνουμε (και που δεν κάνουμε)και οι επιλογές μας ,έχει τις επιπτώσεις του και τον αντίκτυπο του σε μας τους ίδιους .Και ποιος σου είπε οτι είμαστε θλιμένοι ,αυτό κατάλαβες από το κείμενο ,οτι πήγαμε στη Βλάστη και κλαίγαμε ;
Και ποιος σου είπε οτι πιστεύω οτι είμαστε λίγοι .Η μεμψιμοιρία δεν ήταν ποτέ εργαλείο μου .Και αν πραγματικά κάποιοι με το μισθό του μπάρμαν κουβαλούν αυτά τα ωραία αυθεντικά cd και τα κρατούν στις τσάντες τους τότε μπράβο ,τι να πω.Καλό θα ήταν και να βάλουν πάνω στο σταντ που πίνουν το ποτό για να διαλαλήσουν οτι τα ακούνε ή ας τα κάνουν σουβερ .Εγώ θέλω να πηγαίνω σε μαγαζιά και να ΑΚΟΥΩ get well και i love you but .. και στ ' α****** μου ποιος τα παίζει . Ειλικρινά δεν κατάλαβα ακόμα και ελπίζω να τα διασαφηνίσουμε από κοντά .Tutti Frutti Gelato !

Ανώνυμος είπε...

kano exairesi k xanagrafo
vagg kathe allo
para se sena pigaine ayto to sxolio.

Ti enonei ton Albert Camus,ton Damon Albarn,ton Macca,tous Chiefs,ton Ian Brown,ton Aschroft,to kaidi ton Pete,tous New Order k fysika ton makariti ton Peel(pou tha antalaze oli tou ti diskografia me mia stigmi)??
esy eimai sigouros oti tha to piaseis amesos eidika an thymitheis tin pro-sygrafiki,filosofiki kariera tou Camus
tis "ependytikes" kiniseis tou Ian Brown, tin onomatologia ton Group opos eides fantazomai k sto musicheaven,stathmous stin kariera ton New Order, k telos to megalytero pathos tou John Peel pou fysika den itan ta Sessions tou...

Ta Diamantia apo to ligo pou akouo stin Thessaloniki an skefteis oti einai se Kratiko stathmo k exaireseis ta saliarismata-bourdologies sta mikrofona, einai arketa axiologi ekpompi..ayto giati nomizo tous adikises sta peri 2L8..

Telos fantazomai oti esy pou me xereis
pianeis to pneyma mou k tous asteismous mou,
giati an einai na milisoume sovara mporoume na to kanoume apo konta k oxi apo to teleytaio "trend" ton blog..(xoris na katigoro kanenan k na krino kanena giati to kanei k pos)
Oso gia to Djiliki xilies fores sto domatio sou pou nai to kalytero rock club opos leei k o eteros, para se magazia pou xamilonoun tin entasi, exontas periorismous stin xrisi distortion k reverb...xereis san apo ayta pou mazeuoun tin "alternativa"(nea trendy kai in lexi) apo ta opoia k sy efeyges tsatismenos kapoies mikres ores eidika me tholo kefali...

P.S.
Isos oi goneis sou de se ekanan toso malaka oso tha eprepe oste na vgaineis eykola stin epifaneia san ayta pou empodizoun to yperoxo pragma pou mas tholonei to kefali na bgei pros ta exo xoxoxo

evaversus είπε...

tommy μακάρι γιατί ομολογώ οτι ξέχασα πως μοιάζεις ,(σε αντίθεση με τον intronaut ),για το πρόγραμμα της αγωνιστικής ακόμα δεν έμαθα τίποτα ,και μεις στην καλή μουσική έχουμε "Χαμήλωσε το" , ενώ σε άλλες παίζει τσίτα ,και δε μιλάμε για σκληρά πράγματα ...
Άπο ,να περνάς καλά φίλε μου και υπομονή ,ελπίζω να τα πόύμε σύντομα και από κοντά γιατί τελικά αυτό είναι που μετράει .
Tommy_killya ,ήταν η Μαρία και η Βάσω (νομίζω) ,παρέλειψες Τζου Και Αγγε ,κρύβε λόγια και βίντεος και στείλτε να βάλω και γω κανένα γιατί σκέτο κείμενο τους σκοτώσαμε τους αθρώπους ...
Ανώνυμε ,ξέρω ποιος είσαι ,πολλά Respect (είναι της μόδας τώρα τι να κάνουμε )και στην δικία σου (ονόματα δε λέμε), και στην Πτολεμαίδα και που θα πάει ,θα τον πιούμε και αυτόν κάποτε τωρα που ξέρουμε το δρόμο ,ήταν υπέροχα
αν και οι sigur ros έμαθα οτι βγάζουν δίσκο με βαλκανικές διασκευές οπότε ταιριάζουν για του χρόνου
Τώρα ,lib ,σόρυ αλλά ακόμα δεν κατάλαβα πολλά πράγματα (μάλλον μας πήραν τα μυαλά οι KULTUR )όσο για τα Διαμάντγια ,το συζητήσαμε (τι συζητήσαμε δηλ. μονόλογο έκανα πάλι )με τον ίδιο των Κωστάκη ,για να καταλάβει τι εννοώ ,και δε νομίζω πολλοί να κατάλαβαν ...
Και το djλικι είναι αλήθεια ότι μου λείπει πολύ (*καλόμαθα τόσα χρόνια )αλλά που θα πάει ...
Και κάτι τελευταίο .Πριν την εκπομπή του Αποστόλη σήμερα ,έψαχνα για παλιές φωτογραφίες του Χ (τώρα 8 Ball) και τι πέτυχα ...Συναυλία ,λέει LOST BODIES στο x 18-5-01 και κριτική ποιος λες να έκανε στο mic ? Εύκολο το κουίζ ,αλλά ρε συ δεν μπορώ να καταλάβω εγώ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ,να μη γνωρίσω από τότε αυτή τη μορφή ...
Ρασταφαράι φορ έβερ και Πασαμ Σάϊν !

Ανώνυμος είπε...

enas xontros mousatos pou gkarizei ooli tin ora...
aytos pou para to punk oriented parelthon tou tha tou xoso ta dontia sta oula...
giati xereis i aliteia einai pano apo ola

Tommy είπε...

OREO TO KAINURIO TO MELVINS ALLA OXI SAN TO POIGUMENO..EINAI MELVINS GAMOTO..OXI ETSI OPO TO LEEI O INTRONAUT TO LATREPSAME..

STO LIKEIO AKOUGA ENTONA TO STONER WITCH KAI THIMAME OTI ELEGA ...AUTA TA SIGANA KOMMATIA NA MHN EIXAN..TORA AUTA TA KOMMATIA TA IMNO..MIKROS KAI VLAKAS..:)

MEN THA ERTHO KAPIA STIGMI SIGURA KAI THA EINA SAVATO NA ERTHO KAI STHN EKPOMPH..KYRIAKH AUTH MALLON DEN THA KANO RADIOFONO GIATI THA PEKSO MUSIKI..\\SE XERETO MEN KAI SINTOMA MIA LISTA ME TA AGAPHMENA MOY ..ZHLEPSA TH LISTA SU..:-)

OSO GIA TO POS MOIAZO ..MEN EXO NA SE DO TRIA XRONIA DIKEOLOGIMENA..EVLEPES TI SKATOFATSA TU ANESTI KAI PARAPLANITHIKES ...:)

Ανώνυμος είπε...

Vsk vag den prepei na vlepeis ta sxolia mou apomonomena alla sto synolo me to bckground..
o tommy_killya katalave ti ennoousa
an k mou pe oti milao poli vathia
"tora sou milao poli vathia,to vazei sti miti kanei ena giouf kai oooox iremise,tou fyge i arrostia pou lene"
(ena mnimeiako LP pou ebgale i ithaki)

P.S. prolavaino na ekatostiso tis fores pou me mazepsan oi mpatsoi prin fygo apo to Serraistan?
Aeroporia xezmenten omos ta tetrapoda..

Ανώνυμος είπε...

to vrika evvagele

"All that I know most surely about morality and obligations, I owe to football" Albert Camus

k afierono ena kommati apo tous megalyterous poiites-tragoudopious (asxeta pou teleytaia logo toy ypermetroy egoismou exoun xefygei ligo-klasiko xaraktiristiko idiofiias)
Δεν θέλω ρε λάκεςμα να μάθω να σκοτώνω, ούτε να κλέβω ούτε να καβατζονωμαι!

Δεν θέλω να μάθω να υπακούω κανένα τπούση!
Δεν έμαθα και δεν θα μάθω την προσευχή σας και τον όρκο σας!
ΝΥΧΤΩΣΕ ΑΠΟΨΕ ΝΩΡΙΣ

ACTIVE MEMBER
Έφτασε η μέρα ήλιε δε μου έκανες τη χάρη να μη βγείς
έσβησες άστρα και φεγγάρι με το χρώμα της αυγής
πήρες της νύχτας το σκοτάδι μου το ’φερες για δώρο
τώρα είναι όλο δικό μου η ψυχή μου έκανε χώρο.
Τι άλλο να πάρω για εκεί που πάω
ξαφνικά ρε ότι βλέπω το γουστάρω το αγαπάω
χτυπάει περίεργα η καρδιά μου φοβάται πιο πολύ
λες να την ντύσουνε κι εκείνη με στολή.
Λες την μαγκιά μου να την πάρω να τρομάξουν
ή εξω από την πύλη όταν θα φτάσω να με ψάξουν
λες να ζητήσω από την τύχη μου για μια φορά συγνώμη
ίσως αυτή να μη με ξέχασε ακόμη.
Να πάρω όλες τις ευχές ή θα ’ναι κρίμα
που θα ’χω βάλει το θεό κι εγώ για βύσμα
να πάρω δρόμο και 'γω με τη σειρά μου
ρε κοίτα ειρωνεία χθες ήπια όλα τα λεφτά μου.
Είπα στην γκόμενα αντίο σε μια πουτάνα τον καημό μου
για να ξεφύγω από τον βρώμικο εαυτό μου
όμως δεν γλίτωσα από τίποτα γιατί
την ίδια ώρα γράφει ακόμα πάνω στο χαρτί.
Το ίδιο μέρος και την ίδια γαμημένη μέρα
κι όταν θα φτάσω ψυχή μου κάνε πέρα
κρύψου όπου βρεις κι όπου μπορείς …
νύχτωσε απόψε νωρίς.
ήρα μια απόφαση ψυχή μου έξω απ’ την πύλη
να σε χωρίσω αλλά να μείνουμε δυο φίλοι
και μπήκα μέσα κάθισα πίσω στη σειρά
είδα πολλούς που το’ χαν πάρει σοβαρά.
Τότε μ’ ανοίξανε την τσάντα και σε βρήκανε μαγκιά μου
μαζεύτηκαν και σ’ αδειάσανε μπροστά μου
πρώτη φορά σε είδα πεσμένη κάπου εκεί
και δε μ’ αφήσαν να σε ντύσω στα χακί.
Μου έδωσαν όμως πατρίδα και έγραψαν στο χρεωστικό
πως αν ντρέπεσαι γι’ αυτό κράτησέ το μυστικό
κουμάντο εδώ κάνει η σημαία κανένα σχόλιο
κι έχει αρχίσει και με πιάνει το εμβόλιο.
Λες να γεμίσω περηφάνια ανοχή και αντοχή
και τα όνειρά μου να βαράνε προσοχή
μα δεν πρέπει να με νοιάζει αφού μου δώσανε κρεβάτι
είμαι εντάξει …έχω δικό μου κάτι.
Απ’ ότι ακούω θα μας πάνε πιο μετά και για φαΐ
ότι και να ’χει θα γουστάρω έχω να φάω απ’ το πρωί
θα μας βάλουν στη σειρά μετά απ’ το δείπνο
και θα μας πάνε για τον πρώτο μας τον ύπνο.
Μας το’ πε ένας λοχίας που παράξενα μιλούσε
έτσι δεν είναι ρε μεγάλε εσύ από που ’σαι
απ’όπου και νά ’ρθες κοίτα να το χαρείς
νύχτωσε απόψε νωρίς.
pote den eimoun fan tou eidous alla oi axies anagnorizontai..asxeta pou o xontros exei mpei se tripakia mistiria no sponsors ktl..

Satan_My_Lord είπε...

ωραίο το ποστ, ωραία και η φάση εκεί απάν, συμφωνώ απόλυτα. Λυπάμαι γιατί είδα μόνο την ορχήστρα του Μαρκοβιτς και έχασα τους εκρηκτικούς κούλτουρ σοκ(ακούσα από ολους τα καλυτερα), ωστόσο και με τον μάρκοβιτς χορέψαμε αρκετά(να ναι καλά και το τσίπουρο). Βεβαία μετα ο χαρούλης μας έριξε λίγο στην κατάθλιψη, αλλά φαίνεται αξιόλογο παλικάρι και μάλλον τον αδίκησε η ώρα και το τι είχε προηγηθεί.

sekitouroum είπε...

KULTUR SHOCK ΑΛΗΤΕΙΑ ΣΚΕΤΗ ΠΑΣΑΜ!
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ JORGE(satan_my_lord)!

Satan_My_Lord είπε...

γεια σου και σένα ρε ακανέ...666

EDITORIAL OR ...της αρκούδας

ηΣΥΧΊΑΑ ! θΑ ΠΩ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ !

Νονοί της νύστας λέγονται και πάρτε το χαμπάρι

Ήτανε τρεις μα έφυγε το ένα παλικάρι

«Επίτιμο» τον κάνανε έτσι τον εβαφτίσαν

και με χωρίς πολλά πολλά το ράδιο συνεχίσαν


Αν τους ακούσεις Σάββατο εκπέμπουνε στις Σέρρες

12 χρόνια πέρασαν μ ‘αυτοί δεν βάλαν βέρες

το ράδιο το Ε είναι αυτών το σπίτι

τους ημο τους παιδεύουνε μα και τον ποστροκίτη


Παρέα κάθε Σάββατο και μπάχαλο μεγάλο

Όταν ακούω σκέφτομαι άλλο σταθμό να βάλω

Με Στηβ ,Σαμπγουαυ και Λιμπερτιν , με Άπο και Αλτρέντυ

Με Χρήστο στα ποστ μέταλ ντεκς και Ευαγγελέο στο « τρέντυ »


Μιλάν μες στα μικρόφωνα για άσχετες ιστορίες

Κουβεντολόι γίνεται ,Τσακ Νόρις και ταινίες

Ο Ευαγγελέο προσπαθεί να λέει για τα άσματα

Και στον αέρα ακούγονται και γέλια και πειράγματα


Η πρώτη ώρα έγινε για να υμνούν τη Νύστα

Ποστ ροκ ,άμπιεντ ,αλτέρνατιβ, και έντεχνο ντουμ στη λίστα

Ο Κρις να κράζει στην αρχή ρουφώντας το φραπέ

Κι ο Ευάγγελος να σκέφτεται «πως έμπλεξα ,Θεε !»


Στη δεύτερη την ώρα τους αρχίζει το «ξυλίκι»

Λίγο πιο απ τέμπο το ρυθμό , λίγο ποστπανκιλίκι

Ο Σάμπγουαυ τρελαίνεται και λέει «Τ ‘Ασπασία»

Ο Λίμπερτιν αναφωνεί , οι Στρόουκς έχουν αξία !


Και προχωράει η εκπομπή στόνερ , ποστ χαρντκοριές

Τώρα μέσα στο στούντιο φιλιά και αγκαλιές

Ο Κρις κι ο Στηβ πωρώνονται ,ρίχνουν τρελό χορό

Ο Άπο πάλι να ρωτά «ρε τι είπαμε είναι αυτό ;»


Διάλειμμα και ημίωρο τρίτο το τελικό

Με ήμο σκρήμο, ιντάστριαλ και ήχο μεταλλικό

Και σκεπτικοί στο στούντιο όλοι αναρωτιούνται

Άραγε ακόμα οι άνθρωποι ακούν τέτοια και «χτυπιούνται » ;


Μα όταν του Ποστ Μέταλλου σημάνει ο ερχομός

Σιγή πέφτει στο στούντιο ,άφθονος σεβασμός

Των Νιούροσις οι οπαδοί δίνουν ρισπέκτ στον Εύα

Ο Λιμπερτιν και ο Σαμπγουαυ ψάχνουν για καμία φλέβα


Έτσι μ’ αυτά και μ ‘άλλα πια η εκπομπή τελειώνει

Τώρα μέσα στο στούντιο ο Έύα χαλαρώνει

«Τον εαυτό σας να προσέχετε κι αυτούς που αγαπάτε»

«Τασάκια πάρτε ρε παιδιά ,το βράδυ πού θα πάτε ;»


Αυτά συμβαίνουν στο παρόν , κάποτε ήταν άλλα

Ας είν’ καλά η συναυλία των Ντέους … στην Καβάλα

Κι αν εσείς νομίζετε την ιστορία πλάνη

Ελάτε Σάββατο ,Έψιλον , με μια σακούλα μπύρες !


της αρκούδας

Σας καλωσορίζουμε στο νέο μπλογκ των Νονών της Νύστας.

Μία εκπομπή που εδώ και 20 χρόνια μεταδίδει όλες σχεδόν τις πτυχές τις σύγχρονης ροκ μουσικής και όχι μόνο.

Κάπου εδώ όμως πρέπει να οριοθετήσουμε τους σκοπούς και τις επιδιώξεις μας και να αναφερθούμε στα κακώς κείμενα .

Μιλώντας τις προάλλες με τον Επίτιμο , μου ανέφερε ότι έχει βαρεθεί να ακούει και να βλέπει το κοινώς λεγόμενο … κράξιμο !

Στα μπλογκς , στα ραδιόφωνα , στις τηλεοράσεις κλπ.

Τα κακώς κείμενα βεβαίως συνεχίζουν να υφίστανται ,και χωρίς στηλίτευση ίσως και να παραμείνουν ,ανεπηρέαστα από τις βουλές σας /μας.

Έτσι ,είμαστε αποφασισμένοι , όχι μόνο να κρίνουμε αλλά και να προτείνουμε .

Άλλωστε αυτό πιστεύουμε ότι κάνουμε όλα αυτά τα χρόνια και ελπίζουμε να προσθέσαμε και εμείς ένα λιθαράκι στην προσπάθεια της πολιτιστικής αφύπνισης αυτού του τόπου.

Ο πρώτος σκοπός της εκπομπής είναι η προσωπική τέρψη και ευχαρίστηση .Αυτό να το ξεκαθαρίσουμε .Ακόμα και αν κανείς πλέον δεν θα ακούει ,εμείς θα συνεχίσουμε να εκπέμπουμε για να δεχόμαστε αυτή τη μαγεία που εμπεριέχεται στο ραδιόφωνο και που δε συγκρίνεται με τίποτα και καμιά μορφή επικοινωνίας σε σύγκριση με τα άλλα Μέσα.

Ένας άλλος σκοπός είναι να μεταδώσουμε τραγούδια τα οποία θεωρούνται «αντιραδιοφωνικά» (απαράδεκτος όρος) , είτε σε διάρκεια , είτε σε ακρότητα .Αν μας αρέσει να είστε σίγουροι ότι θα το μεταδώσουμε .Πολλές φορές ακόμα και αν δε μας αρέσει , απλά για λόγους ενημερωτικούς και συγκρίσεως ανεπηρέαστοι πάντα από playlists που σκοτώνουν το ραδιόφωνο και την ειλικρίνεια αλλά και εξωτερικούς παράγοντες (σπόνσορες και αηδίες) .Δεν υπάρχει κανενός είδους στεγανό ή επιβολή για μετάδοση τραγουδιών και ευχαριστούμε πολύ το σταθμό μας που μας προσφέρει τόσα χρόνια αυτό το ελεύθερο βήμα επικοινωνίας .